HEJHEJ

 
Ja,men hej på er och kanske lite förlåt.2 orsaker, varken tid eller ork. Funderar på helt och hållet och sluta men då kommer de dagarna då jag bara vill skriva av mig och tumblr räcker inte till då.Nå men livet leker och jag är så jäkla lycklig fast jag inte borde det, inte värd det men jag ler i alla fall. Under tiden jag inte har levt livet på bloggen har ja fått resfeber,tappat sweet vasaoskulden,varit på 75 års kalas,tränat en hel del, haft fannyhelg,umgåtts med Amanda och till slut haft en så jädrans bra petalaxavslutningsdans haha.Nu färgar jag hår, fy sjutton för det här med utväxter och sen ska jag dra iväg till Malax.Och jaa,tänkte nästan glömma jag var i jobbet igår (woop), på ett lågstadiedisco och hoho vad roligt!Älskade ungar,de var så himla kul!Men nu ska jag tvätta ur färgen så vi hörs puss å kram! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide