DET E HELG NU

Var meningen jag skulle blogga när jag kom hem från skolan igår.Var meningen jag skulle före jag gick och sovde igår.Var meningen jag skulle blogga före jag åkte till frissan men det sket sig.Var meningen jag skulle blogga före jag åkte till farmor.Var meningen jag skulle blogga före ikväll.MEN nu ska jag blogga.
 
HEJ på er först,hur är det med er idag då?Själv är det väl okeej.Igår fick jag sluta skolan 11 men det visste jag självklart inte om,fan.Så där satt jag i skolan tills 1 ungefär och då kom farmor och hämtade mig,bästa farmor asså.Kom hem och bara låg i våra hundratals soffor hela kvällen med hemsk mensvärk,choklad och oskyldit dömd med bästa mami.Fick också snabbvisit av en martinare också.
Idag var jag duktig tjej från morgonen,diskade,plockade i diskmaskinen,hängde upp tvätt och åt en rejäl frukost.Halv ett efter ett träningspass åkte jag till frissan och guud va skönt det är.Senare packade jag 2 megaväskor och for till farmor och Sven-Erik på massor av mat,matkoma it is. Var en liten del av släkten där också,hade riktigt trevligt #härligsläkt. Nu är jag vid Emilia,mamma och pappa skjutsade hit mig för en stund sen och nu är håret nyduschat och jag är helt trött,orkar inte med denna kväll.Ska i alla fall dansa och skratta aschlet av mig ikväll och sen ser vi hur den slutar,med sjukrumpa och ben eller i en mjuk säng vid en konstig person,wtf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide