FADDERGALAN

I måndags var det inte mycket som hände,därför ingen bloggning antar jag.
Igår däremot skrev jag moddeprov och efter skolan åkte jag med Emilia till stan.Vi skulle först åka och fika till sweet wasa men självklart ska de stänga då vi kommer dit? Vet inte om det bara lurades eller vad det var frågan om men vi gick därifrån och vidare till ett rum och kök.Där var vi ett par minuter före vi bestämde oss för att gå till Aschan istället.Blev nöjd med min morotskaka och senare gick vi på stan.Shoppade ett bh och var nöjd med det.Vi hann också med ett besök till Spices,bästa stället.Jag älskar deras mat,billigt och gott.Kan inte bli bättre.Senare gick vi till Övis för att se på faddergalan och FYFAN vad ni var bra!Alltså herregud,dog nästan och blev avundsjuk till en miljard.Så lycka till med er sångkarriär och spelkarriär.Jag och Emilia åkte hem efter halva och pluggade halva natten,nästan i alla fall
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide