O & T

Igår blev det inte mycket pll,hann väl kolla en kvart eller så.Istället åkte mamma och jag till Sonja och Tony för att sälja och få plättar, en jätterolig och kiva kväll. Sen då jag kom hem slocknade jag i sängen på en bums.
Idag hade jag en 4 lektionsdag.Superduperjobbig,åh vad jag hatar torsdagar.De går så himla trögt och jag var supertrött.I alla fall då jag kom hem tränade jag och gick i bastun.Lite konstig tid på dagen men det var skönt.Har ockå börjat på med ricinolja igen så hoppas på att det ska fungera.Ikväll åkte jag till Amanda så vi kollade oskyldigt dömd (bästbäst) och bara åt,åt,åt och åt mera mat.Fetto x2.Förlängde livet ett par steg upp också.Kom just hem och nu ska jag kolla ett film,animerad it is.
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide