PROJEKTVECKA OCH LIKNANDE

Snart en vecka sen jag har bloggat normalt så jag tänkte börja med hej!Nu stresspackar jag som bäst,springer runt här och där och försöker hitta allt men ändå inte få kappsäcken full.Sticker till London imorgon för er som inte vetat och är hemma på fredagskvällen så inte mycket bloggning här inte.Ska shoppa en hel del och leka turist samtidigt som jag ska ta bilder och umgås.Det blir väl nog bra.
 
Denna vecka har jag haft projektvecka,vet inte om jag har sagt det eller ej men nu i alla fall.Så veckan kom lika snabbt som den for och det har varit jättetrevligt.Bästa veckan i hela skolan.Stort plus till GIP asså.Iförrgår, alltså (alltså) i fredags for jag till fanny och fick megagodmat (fjäskeri javisst) och sen kom Emilia,Josefin och Rick dit,vi bakade morotskaka,upplevde barndomen en gång till och skrattade ett par gånger för mycket.Senare mot natten somnade jag i Emilias säng som en liten bebis,ja ,jag var trött.På lördagen åkte vi på hopsis och hoppade,upplevde barnminnen åter igen och senare gick vi ut och gick 3 km (hon tvingade mig) och vi fick megagod mat sen.Hockeyn var också på tv så det hann vi med före Fanny kom.Vi kollade då Magic Mike och hade strömavbrött.Jag kramade senare av tjejerna och åkte hemåt.
 
Idag har det då varit packdag,mormor och morfardag,dusch och träningsdag,lägga upp nya vardagsrumsmöblerdag och till sist godmatdag.Tack och gonatt på er gullungar så ses vi om en vecka eller så :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide