R E S P E K T

Jag blir så ledsen och frustrerad då inte personer kan respektera andra.Som t.x. när någon presenterar om något i klassen och å sitter halva på telefon,ja jag fattar det kan var urtrist.Men jag antar också att om du är där uppe vill väl du bli behandlad med respekt också?Eller hur?Jag menar du klarar dig utan telefon några minuter,ingen tvingar dig att lyssna heller men använda inte telefon.Du blir som så irriterande,åhä.Tror ingen fattar hur myket jag dampar.Ävn om någon nu har haft presentation,sjungit,haft musikal eller liknande säg då fan inte är dom är dåliga.Dom gör sitt bäst!Gå upp själv om du känner att du bättre.Visa respekt människor :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide