DÅ VA DET SLUT

I lördags då Emilia var här gjorde vi 3-rätters middag som var megagott!Skålade gjorde vi också och bakade cupcaks som blev lite för söta.Sen städade vi undan och spelade corona? och drack lite grann före vi tog en kopp te och bara talade halva natten före vi fo och sova.
Söndagen skjutsade vi hem Emilia före vi for in till stan och shoppade lite saker och sen hem,plugga och sen ut och gå med mamma,tony och sonja och sen blev det james bond film på tv.
Igår tränade jag före jag for till fanny med tjejerna på god mat och julklappsutdelning,fick min efterlängtade silkesmorgonrock så jag tackar jättemycket för den hihih.Hemma vid 8 och chillade resten av kvällen och förberedde mig för måndagen.
Skolan var faktiskt inte så farlig som jag planerat så det var ju kul.Har oskå chillperiod så plus på det.Hemma gick jag ut och gå och var och handlade,fick också hem nya saker till rummet hihii.Sen dess har jag och mami ätit mat,läst på prov och nu är jag nyduschad..woho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide