SOMMAR OCH ALLT VAD DET INNEBÄR

Jag har massvis med bilder att visa så hjärnan går på paus.Jag menar ni har varken sett hälften av Londonbilderna eller Italienbilderna,alla dansbilder,sommarlovsbilder och skolavslutningsbilderna kan vi ju inte glömma...hups.
 
Här ovanför får ni två och antagligen de enda bilderna från själva skolavslutningen. Ni ska få bilder från Åminneöppningen och från Fagerö och förfesten.Lite andra bilder på köpet också.
 
MEN hur har ni det då? Klingar ert sommarlov också bra i öronen? I allafall i mina.
 
Kort och krafiigt ska jag förklara vad som har hänt.Lördagen skolavslutning och faggen,jädra bra.
Söndagen var hoho,asså gyd.Mensvärk och allt vad det innebär.På kvällen umgicks jag med Amanda tror jag? Eller så var det på måndag,eller både och? Nåja.
Måndagen arbetade jag och det har jag gjort hela förra veckan och denna också.Tisdagskvällen drog jag till  malax och hängde med Emilia,vi åt jordgubbar och hängde vid stranden.Härligt!
Onsdag så minns jag nada från,hängde på arbetet.
Torsdag åkte jag och Amanda till malax och hängde med the cool kids haha.Vi hängde överallt,åminne och simma,spela volleyboll och fotboll och körd moppebil #cooling97. Var hemma lite väl sent så jobbigt att stiga upp på fredag.På fredagen åkte jag in till stan med mamma och lördagen solade jag hela dagen och skrev en hel del och på kvällen drog jag till malax åter igen med fanny och vi åkte serisöt överallt i malax och sen ut åpå i stan och på en lite sämre fest.
Igår var det konfirmation hos halva korsnäs så jag tillbringade dagen på sådana ställen och kvällen var på fotbollsmatch med fanny och några andra brudar,åminne på mat,picknick på en strand och picknick i parken.
 
Livet är bra nu!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide