SOMETIMES THE GIRL THATS BEEN THERE FOR EVERYONE ELSE NEEDS SOMEONE TO BE THERE FOR HER

Hejsan.Igår så kom i alla fall tjejerna hit.Tänkte ju på myskväll men blev nog mera fest,haha.Kom lite folk från alla de håll så kvällen blev nog inte vad jag hade tänkt mig men kul i alla fall.De åkte väl hem senast 1 och då gick jag och la mig.Idag så vaknade jag 12 och åt frukost och fixade dom sista konfirmationskorten,hupsis.Åkte sen iväg till Amanda och när jag kom hem så åkte vi iväg och åt till barin.Sen åkte jag ut med konfirmationskorten och till sist så började jag även öva på engelskaprovet som vi har imorgon.Kommer kanske inte gå så bra...Nu så ska jag i alla fall kolla Sex and the city och bara ta det lungt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide