HEMSK DAG

Bjuder på dagens insta om mitt naturliga lockiga hår och mitt äggiga mellanmål.Har haft världens värsta dag.Känns som om hela veckan har varit jobbig och allt bara går snett.Fick i alla fall ut fackuppsatsen på modde,9 hejhallå.Annars har dagen skitit sig,har även ett skithumör och tänker inte skriva varför men jao.Tappa även bort min jävla fantastika ring i bussen,jävla skit.ÅÅh herregud,satan.Då jag kom hem for humöret upp då pappa städa och sen jag har kommit hem har jag inte gjort mycket.Tänkte sova och chilla ikväll och fixa morgonens och fredagens läxor och städa,tyyp.Hejdåjväalskitiååshjshs.
skithumörföfan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide