STAY STRONG

Gårdagens bilder och dagens frukost
Igår gjorde jag ingenting,bara satt och kolla film och chilla.Tänkt träna men kläderna var inte rena så.Sen på kvällen fixa jag mig och åkte iväg till Malax med skjutsen jag fick,tack så mycket!Ska jag vara ärlig så var kvällen dålig,okej,dålig.Så var en skit lördag.Skulle ha gjort det bättre att vara hemma.Var i alla fall vid Malin och småpartajja.Somna tidigt då jag kom hem och vakna 8 då mammas väckarklocka ringde,ååh.Somna om och vakna halv 9 och sen halv 10.Har just ätit frukost och kollat serier.Ska städa köket idag och sen ska jag träna.Får se om jag åker till gymmet eller är hemma.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide