--

Hej idag var det skolan då igen tråkigt eller helt okej faktiskt hade ju gymnastik sen och vi hade fotboll -.- söug ganska grovt på he. Joo sen när jag kom hem lagade jag läxorna och åt mat sen -----> byyyin och vi typ cykla lite hit och dit och tatta lite äppel och sånt och typ nager gjorde typ na dyng när dom stog på huvudet haha! Skulle gärna visa mn tefon har typ något fel så man int kan vis via sladdin eller nåt.Na dyng och sen åkte jag typ hem typ halv 8 eller lite före det för vi hade gäster och nu tänkte jag att jag skulle baka men så har vi inga ägg!!Åååååh men nu ska jag typ titta tv :) Så höurs.









jaa nu får det räcka med bilder.

Syns :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide