Igår och Idag :)

Hej jaa alltså är det bara jag som har problem med att komma in på facebook eller är det någon annan också? Men jaa  igår så var jag ju då till Malax till Emma och sen åkte jag Emma Martina och Erica till Korsnäs och sen kom amanda också hem till mig. :) Då talade vi lite och kollade på tv sen åt vi tortillas och sen åkte vi till sale och skolan. När vi sen kom hem så kollade vi på film :) Kul. Men sen så åkte dom hem och då åkte amanda och jag till gamla sale där allt folk var. Satt där och talade och sånt. Åkte hem typ 11 och kollade tv sen så gick jag och sov. Idag så vaknade jag typ 11 eller något sånt och åt frukost och kollade på tv. Sen gick jag i duschen och åt sen mat och diskade undan :( . Och nu snart så ska jag åka till frissan och klippa topparna. Nu kmr typ några bilder från dagens outfit och en bild på flickorna från igår :)

Sööta :)
Dagens outfit :



Synes :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide