Skolan

Hej idag tänkte jag att jag skulle skriva typ jättenoga vad jag har gjort idag jaa jag vaknade halv 7 och gick ner från övervåningen till duschen och det tog typ 25 minuter lite slööö.Fönade håret och borstade tänderna gick sen och åt frukost och tittade tv var klar typ kvart över 7 och då gick jag och klädde på mej och rengjorde ansiktet och plattade håret gick sen och packade väskan och tittade lite mera tv gick sen till bussen typ 5 över 8 och när vi kom till skolan typ 20 före 9 så hade vi ju mörgonsamling kvart före 9 och sen hade vi typ 2 jobbgia timmar och sen hade vi musik  så vi håller typ på med att spela in e musikvideo eller något sånt och sen finksa och då så hade vi en brandövning måsta gå ut med bara sockorna på och det hade regnat! Härligt!Och sen hade vi modde och vi hade typ någon övnin eller något sånt och kollade vi på klassringar vi var inte överens men vi får väl komma överens på något sätt.Kom hem typ 20 före 4 och gick in på fb och kollade vad som hade hänt och åt mat och nu ska jag göra lite läxor och sen blir det väl kanske byn igeeeen. Men vi hörs säjjnan.




Syns :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide