DAGEN FÖRE NYÅRSAFTON

Hej har inte riktigt orkat skriva utan bara gjort lite små uppdateringar men ska väl börja förbättra mig och skirva så ni vet vad jag gör.

Onsdag:

Steg upp lite före 1 och hann vara uppe 10 minuter så ringer Amanda och säger att hon är på påväg hit så då kollade vi först på tv och sen städade vi min garderob och sånt.Åkte sen till henne och kollade beck och oskyldgti dömd.Kom sen hem någon gång och gick och sova kanske 12?

Torsdag:

Steg upp klockan 10 och duschade och sånt.Åkte till tandläkaren kvsrt före 12 och det gick bra.Städade sen resten av dagen och slöade och sånt.Kollade sen ringaren i notre dame.Åkte sen med mamma till Amanda och kollade oskyldigt dömd.Kom hem 10-tiden och gick och sova lite före 12.

Idag så har jag inte gjort så mycket och kommer väl inte heller att göra så mycket men ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide