2 oktober

Hej åkte igår till Malax halv 7 igår med Amanda.Först när vi kom dit så satt jag, Amanda,Emma och Fanny och spelade lite kort en stund åkte sen ner till metropolis och beställde pizza och satt och åt den ute någonstans mitt i Malax sen kom också back tobbe hannes å malin och åkte sen tillbaka till socken och spelade rita och gissa en lång stund.Sen så spelade jag och Emma pingis tills mamma och pappa kom efter oss.Först skjutsade vi hem Emma och sen åkte vi hem.Kom hem lite vöer 12 och då gick jag och sova direkt.Nu har jag ätit frukost och ska väl börja med att läsa på prov nu så ha en bra dag.Hörs senare.

Syns :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide