Fredag

Hej idag har skolan varit ganska rolig eller jaa men har ju haft 4 timmar tillval så dagen gick snabbt och när jag kom hem åkte jag typ direkt till barin och åt mat.Heh.Sen till garaget tror jag en stund och sen till barin igen och sen åkte jag och Linda via henne och sen till sale med Janice,Rebecka,Roger,Jimmy och Nico och sen typ någonstans typ skolan och sen klockan 9 till Janice och satt där sen åkte jag hem typ lite före elva så så har min dag varit.Jaa och sen så kan ni gå ni på
http://vadfanskajagheta.se/2011/september/vinn-valfri-ziperall.html?_tmp=ee32a94b34fbb28796e41acdce6d1f749361dc01 för där kan ni vinna en onepiece.Niceeeee.
Jaaa här en bild på sådana :D


jaaa och resten av bilderna från Malax får komma någon annan dag.Hoppas ni klarar er eftersom datorn är sååå trög.

Syns :)



Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-09-03 @ 13:22:47
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: natasha

joo det kan jag göra :)

2011-09-03 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide