Söndagar...

Hej igår så åkte jag ut i byn med Janice Ronja och Jennica och vi satt vid barin först och sen till sale och församlingsehmmet och sånt och sen hem och äta och kolla lite mumin på tv hah.Åkte sen till Janice där hon och Ronja skrattade typ ihjäl sej när dom spelade något playstationspel tror jag sen kom också Rebecka och Roger och vi satt där en stund och sen åkte jag och Rebecka och Ronja till barin igen och sen till sale för jag var jättegodissnål och till församlingshemmet och höll på att frysa ihjäl och sen kom också William och Alexander och då åkte vi till skolan där allt folk var och var där en stund och sen bestämde vi oss för att åka till Rebecka och då var klockan cirka halv 10 och kollade film där och grillade korv.Åkte hem halv 12 och då kollade jag lite film och gick sen och sova och idag vet jag inte vad jag ska göra antigen blir det att öva på förhör och sånt.

Syns :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide