HELGEN

Hej,på Lördagen så åkte jag och Linnéa hit och jag duschade och sen fixade vi oss och klockan 7 hämtade vi Amanda och åkte sen vidare till Tottis och det var hur kul som helst.Hade bra folk och var vid en brasa och hade allmänt skojj.Kom hem 1-tiden och tog väl natten ungefär direkt.Sen på Söndagen så åkte jag med Skriba till stan ungefär 2-tiden.Vi var på någon helt ur dålug teater och sen gick vi och åt och sen hem.På kvällen gjorde jag inte mycket.Kollade film och slappade lite.Så det där var då min helg eller Lördag och Söndag men påsken har varit hur bra som helst!Annars så var skoldagen som vanligt och ikväll så blir det plugg till prov och förhör,och så där annars så har väskan kommit hem.Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide