PLEASE TAKE ME HOME WITH YOU SO I CAN FEEL GOOD AGAIN

Huppsan,här hade det nog blivit en omedveten bloggpaus.Som ni vet i alla fall så har jag ju varit på resa,och denna gång blev det till Stockholm.Åkte på måndagen och kom hem på natten till lördagen.Resan har varit helt fantastisk och jag ska absolut flytta till Stockholm någon gång i mitt liv.Berättar mer om resan och bilder sen när jag hinner.
 
Igår så var jag i alla fall ´först till villan och åt mat med farmor och Sven-Erik och mamma och pappa.Åkte sen på kvällen till mormor där resten av släkten var.Satt där och åt och talade hela långa kvällen.Kom hem 12 och slockande väl kring 1.
 
Idag så har jag bakat hela dagen och nu på kvällen har vi har kalas eller nåt sånt nu när jag har fyllt för hela släkten.De har åkt för en timme sen och nu så blir det nog någon film eller så men vi hörs sen när jag har tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide