YOU ONLY LIVE ONCE SO TAKE CARE ON THE NICE DAYS CAUSE THEY MAYBE DON´T COME BACK

Här har det varit full rulle hela dagen.Vakande klockan 9 och slöade och åt frukost till halv 11.Klockan 11 åkte jag jag och ut sprang en bit,huh så jobbigt.Sen så solade jag lite fast det inte var så mycket solsken.Sen åt jag mat och tog det lite lungt en stund.Sen så började jag baka och ungefär någon gång så kom Amanda och Jennica hit bara sådär,men kul så.Dom var här en stund och sen när dom åkte förtsatte jag att baka.Och det har jag hållt på med så gått som hela kvällen med lite små pauser då och då.Farmor har också hunnit vara här och snackat lite.Har kommit ur duschen för en stund sen och nu så ska jag läsa ut min bok och sen någon gång tar jag natten.
har bland annat hunnit skaffa instagram så föjl mig där,mitt när är naatashaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide