LAST WEEKEND EVERYTHING WAS SO DIFFERENT

Nu,nu har jag äntligen tid att blogga lite.Har just blivit klar med att städa,eller ska måsta dammsuga och sånt men det tar jag sen.
I fredags avslutades kvällen med film med snygga skådisar,ååh.Nåja på lördagen åkte jag in från morgonen till stan och handla julklappar och shopping.Bilder kommer kanske sen.Julklapparna är nästan färdiga nu så bra är det.Sen på kvällen åkte jag till Linnéa och sen åkte vi iväg på fest till övermalax.Nog helt jättebrakväll,haha.Slutade väl halv 1,åkte då efter Amanda och hem.Ikväll ska jag iväg till kyrkan och lyssna på Linnéa som ska sjungaa.När jag kommer hem ska jag duscha och sånt,så får se med bloggningen.Nu så måste jag,måste börja på med matte,fattar inte ett skit.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fest i övermalax var ni på? den där i solhem?

2012-12-17 @ 21:47:27
Postat av: Anonym

glömde en smajlis :D hihi :)

2012-12-17 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide