GLAG ALLA HJÄRTANS DAG!

He,först vill jag säga,Glad alla Hjärtans Dag och hoppas ni har en bra dag och tar hand om era nära och kära. Har fått massor med kort och muffins idag av mina vänner. Puss <3 Har faktskit haft en rikgit bra skoldag idag måste jag säga. Alla i skolan fick ett hjärta man skulle ha på sig och sen fick vem som helst gå och skriva något snällt på hjärtanen. Min dag började med engelska,georgafi och mat. Sen musik där vi håller på med att skirva några korta låtsnuttar och sen på andra musiktimmen gick jag till skolsystern och var där i hundra år. Hade till sist modde och nu så är jag hemma. Ska öva på prov ikväll och göra lite läxor och sen vet jag inte. Ha en bra alla hjärtans dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide