KOMMENTARER

Hej,blev så glad när jag loggade in och hade fått massor med kommenatrer.Eller okej 6 styckna.Var några som hade kommenterat om min header så tack så mycket.Men det är min vän Amanda som har tagit den och fixat och trixat.Var i alla fall en fråga jag tänkte svara på:

michelle om SÖNDAG:
Vad är din favorit film?

www.michellenybergs.blogg.se

Jaa,du har faktiskt ganska många,men kollar helst inte på skräck så oftast blir det komedi eller romantik om det heter så.
Har i alla fall idag varit på kalas vid Farmor som nog var helt skojj.Har annars kollat film och gjort läxor.Ska kolla lite tv nu och sen ta natten så godnatt i förskott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide