TISDAG ÄR EN FIN DAG.FIN DAG.

Hej,denna dag har gått hur snabbt som helst,och det gillar jag.Började med engelska där vi fick ut proven och sen film,fick -9.Nog helt nöjd,eller okej super nöjd.Sen geografiprov som gick som det gick.Sen mat där vi fick fastlagsbullor.Mums!Sen musiktillval som gick hur snabbt som helst p.g.a. mina vänner.Hanna och Erica skarattade hela andra timmen så fick nog många goda skratt.Sen finska och till sist modde,där vi kollade film.Kom hem 20 före 4 och ska snart börja med läxor och fysikprov.Måste säga att jag är nästan glad om jag får godkänt i provet i fysik...Hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du har fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/19-februari-2012-veckansblogg.html#comment

2012-02-21 @ 19:01:28
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide