FREDAGEN

 
Tänkte jag skulle berätta lite om fredagskvällen.Åkte som sagt till Linnéa ungefär 6-tiden.Vi spelade först lite volleyboll eller inte jag.Åt sen god grillmat,skrattade,hade någon vattenlek som blev vattenkrig och det var hur kul som helst.Hade också matkrig och jag och Linn var också ute och körde lite.Åt sen tårta och hade jag har aldrig och spelade andra spel och skrattade så jag vet inte vad.Gick tilll sist in och talade lite tills jag åkte hem.
Idag så steg jag upp halv 1 och åt frukost och började packa,för imorgon åker jag bort så ingen bloggning nu på några dagar.Sen så gick jag ut och solade och så har jag också hunnit köra moppe och lite sånt men nu ska jag gå så hörs någon gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide