GODKÄND

Som ni ser på rubriken så blev jag godkänd när jag var och skrev teoriprovet i fredags,wohoo!Berättar i alla fall mer om gårdagen sen.Har kommit hem från att ha varit ut och kört med Janice,Linda och Amanda för typ en halv timme sen och lite till.Åkte först till Sale med Amanda och sen åkte vi alla ut och körde först till Harrström till stranden sen  åkte vi till Glenn,satt där en stund och talade lite och sen åkte vi hem igen.
Idag så har jag annars inte gjort så mycket,solat och blivit lite brun,klippt gräsmattan och duschat,ätit jordgubbar och tagit det lungt.Nu så ska jag snart gå och sova så jag orkar upp imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide