HÄR ÅKER DAGARNA BARA FÖRBI OCH DET GÖR DU OCKSÅ

Här va det dålig bloggning igen men ni är ändå så söta och går in på bloggen,fortsätt så.Nå i alla fall har varit för det mesta på villan i Kaskö dom här senaste dagarna.
Åkte dit på Torsdag och sovde där tills Fredag.Vid villan blev det att umgås,spela spel,åka till Stenbrottet och simma,rekommenderar!Spelade också badminton och åt massor med mat!
På fredagen åkte jag hem och på kvällen blev det skumdisco i Åminne,var nog en av dom bästa danserna på länge.Kom hem klockan 2 och slocknade direkt när jag kom hem.
Vaknade  klockan 12 eller så och bara tog det lungt hela dagen,sen på kvällen åkte jag till villan igen och gjorde väl inte så mycket,spelade kort och åt mera mat.På söndagen blev det ungefär samma mönster som på torsdagen men jag var också med och fiskade och hjälpte en man,haha.Sen på kvällen kom hela tjocka släkten och åt mat.Åkte hem på kvällen och sa hejdå åt svenskarna.
Idag så vakande jag 11 och åt frukost och gick sen ut och målade,när jag kom in så gick jag i duschen och sen städade jag hela nedrevåningen och klockan 3 kom Amanda och Inger hi och hätmade biljetter.Övade sen på moppeteori och gjorde mat.Gick sen ut och körde moppe och sen så har jag övat massor på moppeteori och färdig är jag inte än,eller nog för idag.Nu så ska jag kolla film och sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide