WHY CAN'T YOU LOVE ME ON THE SAME WAY THAT I LOVE YOU

Huppsan här var det dålig bloggning.Kan skriva såhär lite kort om vad jag har gjort om de här senaste dagarna.
 
Fredag: Jennica och Amanda kom hit på dagen och fixade ihop allt tills kvällen.Sen på kvällen belv det fest här,blev nog en bra kväll med folket fast det strulade till sig någon gång.Somnade klockan 3 på soffan och Jennifer och Frida sov också här.
 
Lördag:Vaknade 9 och började städa åpå.Jennifer och Frida åkte hem halv 12 och jag förtsatte städa och sen på kvällen åkte Amanda och jag till hennes villa fast det var lite funderingar på faggen.Som vanligt var vi vakna så gått som hela natten.Vi badade,bastade,åt mat i mängder och massor,spelade spel och kollade Desperate Housewieves.
 
Söndag:Vaknade efter 3 timmars sömn,åkte hem klockan halv 3 och duschade och åkte iväg till villan i Kaskö.Var där och åt mat och sov,var så himla trött.Läste också tidningar och sen kom hela halva släkten dit.Åkte hem 10 och somande väl ungefär 12.
 
Måndag: Idag var det jobb som gällde.Målade tills ungefär halv 1 och gick i duschen och solade lite.Åkte sen till Amanda och kollade DP,solade,åt mat och fotograferade.Kom hem halv 10 och nu så ska jag kolla Sex and the city och sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide