STÄDA

Hej,det blev ingen upppdatering igår för jag åkte dirket till stan efter skolan och sen till Malax.Nå skoldagen var helt bra igår,hade 4 timmar tillval.Efter skolan åkte jag med mamma in till stan för att köpa en konfirmationsklänning och det gjorde jag plus lite till.Ni får bild på klänningen sen för nu har jag 2 stycken så när jag har betsämt mig kmr bild.Sen åkte jag till Malax,åkte först till handlin och sen när alla andra gick till Hannes i jaccuzin så gick Emma och jag till socken.Där blev det hockeytittande fast jag hatar hockey.Finland förlöra sen mot Canada,men inte bryr jag mig.Gick sen ut en stund och sen satt vi vid socken tills Ronjas pappa skjutsade hem oss.Gick och sov lite över 1 och vaknade idag 11.Ska städa rummet idag och läsa på prov och ikväll så vet jag inte vad som händer,får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide