I LIKE YOUR SMILE BUT WHAT ABOUT YOUR ATTITUDE?

Här var det mycket bloggning.Har helt enkelt inte hunnit.
På lördagskvällen åkte jag till Malax ungefär runt 8.Åkte först till Linnéa och åt tortillas med några sötisar.Satt sen bara och skrattade och sen gick vi ut och gå och då gick jag till Hannes och kolla film en stund.Åkte sen hem med Amanda runt halv 12.Idag så har jag varit på min första julöppning,haha.Lyssnade på Linnéa,åt på Subway och skämde ut och oss hela högen.Fick även hem hårprodukter,smink,en tröjja och nåt sånt.Då jag kom hem övade jag lite på matte och nu så ska jag måsta öva på finska litegrann men tror jag tar och kollar dhw istället.Ny vecka imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide