MY LIFE MAY LOOK PERFECT BUT IF YOU LOOK REALLY CLOSE IT IS NOT

Orkar inte längre med det här vädret,tråkigt och mörkt.Behöver sol och värme!
Skoldagen började skit,Emilia och jag skulle gå och handla men affären öppnade först 10 och vi kom dit 20 över 9 så då stog vi utanför och frys i 40 minuter.Sen när vi kom tillbaka för att sy så fick symaskinerna nåt fel.Efter de två timmarna så gick allt bättre.Slutade dagen med vänelevsmöte som var riktigt trevligt,som vanligt.
När jag kom hem åt jag mat och nu sitter jag här och chillar.Har inga läxor tills imorgon,ska behöva träna men har absolut ingen ork.Tror jag sitter inne istället och myser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide