NEVER SAY NEVER

Hejsan svejsan,sitter och är allmänt sur för att jag vill åka på Justin Biebers konsert imorgon,så jävla avis så det kan inte bli värre.Punkt.Hatar mitt liv lite grann nog,får väl nöja mig med att jag har varit i samma stad och land som han en gång i tiden.Lämna kvar i skolan idag på hejjarklacksövning,helt okej nog.Körde även till skolan idag och det var så sköönt då solen lyste,kom hem halv 6 med dundervespan,åt mat och fixa nå läxor.Sen träna jag,körde lite alltmöjligt men mest ben idag också.Sen träna jag på matte en stund.Gick sen i duschen och nu har jag packat skolväskan och ska fixa håret och kolla serier.Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide