TAGGA FREDAG

Hej på er,skolan gick simidigt idag.Har kollat film 2 timmar,läst böcker och skrivit världens svåraste franskaprov.Kom hem vanlig tid,blev lite sur då jag gick hem och solen inte lysteFixa mellanmål,chilla och kolla lite tv sen.Fick också hem mina skal idag,hihiEfter det börja jag städa mitt äckliga rum,och jag menar det var så himla äckligt.Usch,tycker jag städar hela tiden men nejnej.Måste börja städa mer.Efter det läst jag läxor och åt mat.Ägnade sen en timme åt inlämningsuppgiften och sen åter en timme åt matte.Blev helt trött.Efter det for jag ut på  2 kilometers länk,kom hem och gjorde 30 dips,armhävningar,situps och 40 squats.Gick sen i duschen och nu ska jag föna håret och måla naglarna,gonatt på er.
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide