VARFÖR GÖR DU DETTA?

Hej på er.Onsdag idag och dagen var lika plågsam som vanligt.Modde gick snabbt,sen mattestöd,engelska som aldrig tog slut och sen kemi som vi skrev förhör som gick bättre än jag trodde och sen fick vi kolla på film.Avslutade den jobbiga dagen med matte och hälsolära.Då jag kom hem fixa jag mellanmål som är på de 2 första bilderna.Sen skrev jag av saker jag har missat och då mamma kom hem väntade jag på mat och läste på franskaprov.Mamma lagade även supergod mat idag,har tjatat länge på henne att jag vill ha nyttig mat så idag slog hon till.Efter det har jag läst på franskaprov om och om igen och som vanligt fastnar inte så mycket.Då klockan var 8 gav jag upp,hjälpte mamma med lite saker,fixade nattmat och nu har jag bytt om till pyjamas och ska småstäda mitt äckliga rum före jag går och kollar tv med mamma.Gonatt.

Lika dålig bloggning imorgon,om inte dåligare.Har matteförhör att läsa på och en inlämningsuppgift.Sen ska jag också hinna städa rummet ordenligt,träna påriktigt och duscha och sånt.
Så ni vet var jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide