ÅHÅHÅÅHÅH

saknar så jävla groovt så jag spricker.
Jag kan inte sluta le nu igen.Alltså jag bara sittter och skrattar fast jag är hemma på en fredagskväll men yolo.Jag bara lyssnar på musik och kollar igenom gamla bilder och håller på att skratta ihjäl mig.Guuudä.Jag måste ha ett så jävla bra liv så jag skulle kunna dö.Jag menar precis allting.Jag har inte en skit att klaga på, skolan suger (ahaha),jag har världens bästa vänner,familjen är dunderbra och ja resten ägeer.Kolla just igenom stafettkarnevalsbilderna och guud så kul vi hade.Jag menar såklart var det jobbigt men det var också såååå roligt.Träningarna,alla skratten,själva stafettkarnevalen att stå där och skrika rösten av sig och stå i 12 timmar och hålla på att kollapsa.Men känslan att ha efteråt.Gud så härlig den är.Fast vi förlorade båda åren så var det ändå så jävla amazing.Om ni får chanshen att vara med,så TA DEN.Den är så himla bra och du kommer inte ångra dig i slutändan.Så bossig.Saknar hööögis :( Vill så gärna också ha en hejjarklack i gymnasiet.Tusan.Nåja e ji okeej.Sen så ska du som börjar högis ta vara på tiden för det är de 3 bästa åren du kommer vara med om.Allt är jobbigt,ja jag vet blablabla men resten.Gud allt är så himla braaaa,woho.Detta blev typ världens råddinlägg men e ji okej.Nu ska jag vara lite mera glad och ångra att jag sitter hemma men jag är glaad för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide