BRA HELG

Denna helg blev faktiskt riktigt bra fast jag inte hade några speciella planer.Kan väl börja med och säga att fredagen blev inte som planerat.Där vi 10 på kvällen så bestämd amanda och jag att vi sku far ti malax på party så sagt och gjort.Kom väl dit där vid halv 11 och blev utslängda nån timme efter det vi fortsatt till basti där vi parta till 3 då vi for hem igen.Lördagen sola jag tills jag gick i duschen och gjorde mig färdig för malax ännu en gång.Om ni inte har märkt så bor jag typ i malax nuförtiden men e ji bossit.Kom till malax där vid halv 6 kanske och kvällen blev helt klart bättre än planerat.Kom mera folk också så de blev en riktigt bossig kväll som innehöll lite av allt.Slockande där vid 4 tror jag och alarmet pep vid 9.Upp och städa och sen for vi 5 tjejer till sååndom och simma.Jävligt kallt men skönt också.For sen vid sååndom och solf hit och dit,kom tillbaka till fanny där vid 2 och då tog jag mitt pick och pack och åkte hem.Kom hem och firade älskade och bästa mamma som fyller år idag.Vi åt god mat och sen åkte jag till Amanda en stund.Kom sen hem igen och då var lite släkt här så vi åt tårta osv.Nu har de åkt hem och jag har just kommit ur duschen. Imorgon har jag endast en timme i skolan så efter det åker jag till Malax och sen vidare till stan.Vi hörs och puss på er så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide