LIVET LEKER

Jag har massa bilder från idag som jag ska fixa till er imorgon eller då jag hinner.Jag har i alla fall haft en bossigbossigbossig dag haha.Började dagen med att ta bussen till öjberget med alla 1:orna.Vi gick runt och vandrade typ i en evigheet och tog lite bilder och sånt chill.Då vi hade gått färdigt fick lite maat,yumyum och sen hade vi en tävling.Gissa vem som vann hähäh.Fick lite godis som belöning då det satt inte helt fel.Efter det tog vi bussen till kronvik och vissa simma lite,vi satt och chilla i sanden en bra stund och det var så chiill.Hade lite lekar därimellan också.Sedan tog vi bussen till malax och jag,josso,emilia och fanny gick till fanny och åt lite.Sen körd fanny och jag till ABC för att köpa lite mat och sen körd vi till gropen och ja.Haha vi tänkt simma men stranden söög ju.Så vi åkte vidare till sååndom för att simma och då tog vi lite hjälp av Ville eller vi hitta inte så han måsta hjälp oss.Vi simma en liten stund så jag tycker ni kan kolla min insta idag igeen,dundebra.Sen åkte vi runt lite i sååndom å solf före vi åkte till fannys moster.Har nog inte skrattat sådär mycket på länge,snackade om boys,livet och allt där i mellan.Avslutade kvällen vid socken en liten stund.Nu ska jag ha mat och sen ska jag kolla om vi har några läxor som jag inte tror.Gonatt på er och hoppas ni också har haft en dunderbra daag :*
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide