2 0 1 3

Nytt år och nya möjligheter eller vad brukar man säga?Tycker mer att det passar in på varje dag och minut.Mitt förr år har egentligen varit ett av dom bästa åren,skolan gick bra,kompisarna blev mer och mer,var lycklig och livet gick bara vidare.Har funderat nu länge på vad jag ska skriva och det är fortfarande lika svårt.Men om vi tar nyårlsöften så kanske allt börjar rulla på.Nyårslöften har jag som alla år att börja träna och äta mindre onyttigt men det får som gå hur det går.Alla brukar ändå ha samma nyårslöften om att bli smal och vacker.Ska försöka tänka att jag gör det bara för mig själv och inte för nån annan,inte svårare än så?Sen så har jag också att bli en bättre människa,ta för mig av det som erbjuds och helt enkelt bara leva livet.Sen även att få bättre självförtroende eftersom mitt bara sjunker mer och mer för varje dag.Men för det första så ska jag ta vara på allt som finns i min omgivning,alla mina vänner,familj och nära och kära.Jag tycker verkligen att ni alla som har haft ett dåligt eller bra år så ta för er,inte bara för att det är ett nytt år,utan för att det är en ny dag,en förändring.Åren är inte många och tyvärr har redan 15 av mina år redan åkt iväg men dom har varit suveräna så ta tag nu och gör nåt värt av livet.Gör nåt som gör er glada,var med vänner,familj,åka på fest,chilla,gå i skolan,plugga,åka utomlands,flytta,vad som helst men gör nånting för dig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide