JUST KEEP SMILING,IT HELPS FOR A WHILE

just nu
Kom hem för en timme sen,har ätit smörgåsar och nu kollar jag dhw och chillar i min nya härliga
pyjamas,näjs.Åkte då till stan idag,fick inte hem allt eftersom jag glömde hälften jag ville ha,haha.Fick med mig en pyjamas,sminkväska,hårinpackning och parfym.Skulle även ha behövt sminkborttagningsmedel,underkläder och hårinpackning,typiskt.Åkte till malax efter det,till kevins garage.Så där har jag och några andra tjejer suttit hela kvällen.Fick även lite besök av några pojkar.Helt okej kväll.Imorgon så har jag på schemat att träna som jag inte har gjort på evigheter och städa mitt rum från botten,nåja hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide