SLOG MIG

Idag slog det mig,eller egentligen för 1 minut sen när Summer Paradise gick i öronen.Herregud vad jag kommer sakna Högstadiet,helt enormt.Hela musikalgänget framförallt.Vi har så himla kul och sen när det är showtime är alla lika glada och spänningen och leenden gör allt så mycket roligare.Fy tusan vad skojj vi har.Annars är högstadiet en enorm härlig och bäst skola,timmarna är ju jobbiga men hela skolan,människorna,lärarna (haha) och hela miljön.Sen har jag även skaffat så ENORMT fina vänner under min skoltid.Allt från 7:or till mina egna vänner i 9:an.I 7:an har jag små härliga vänner som är så härliga.Åttorna är även dom superhärliga,måste va dom som har den bästa humorn också.Sen så mina vänner i min egen ålder är så härliga man kan bli,skrattandet och alla härliga minnen.Sen så har min kompiskrets ändrats så enormt under högstadietiden också,så härligt det också.Jag har också ändrats.Från en ful och kort 7:a till en nu helt annorlunda 9:a.Låt mig småle.Rasterna och matrasterna har varit så härliga och herregud vad jag kommer sakna högstadiet och mina vänner som lämnar där.Nog för att jag bara flyttar upp på kullen med ändå.Högstadiet är en otrolig chans och även om jag inte har orkat så är det den bästa skolan!Har också haft bästa tillval där jag fått lära nya människor.Har också hunnit vara allt från en feg 7:a till en galen och helt badass 9:a.Haha kommer ångra jag skrev det där.Nåja ville bara skriva av mig,och till sist så ska jag ta vara på det lilla som finns kvar och bara njuta tills sommaren och skolavslutningen som kommer bli bäst!Pussar och kramar bästa människor!
Bilder på alla mina vänner kommer sen nån gång när jag orkar och kommer även kanske en del 2!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide