V Ä N N E R

Tänkte jag skulle ta och skriva lite småsaker om alla mina närmsta vänner,sen tycker jag inte att ni ska bli besvikna om ni inte kommer med för jag tänker nog på er alla,och om ni inte är med kommentera då,nåja alla bilder på alla vänner kan ta en tid men det kommer.Börjar i alla fall idag med några,eller närmare sagt 2.
 
A m a n d a
Som ni ser och som jag har sagt många gånger så vill inte Amanda vara med på bild,ingen aning varför.Men amanda lärde jag känna i lågstadiet,i 2:an ungefär.Blev väl mer och mer kompisar för åren och nu är hon en väldigt viktig kompis för mig.Vi har gjort enromt mycket tillsammas t.ex. varit till Sverige många gånger,varit till Kreta,hängt och chillat,skrattat,festat,shoppat,simmat och listan skulle kunna bli hur lång som helst men hon är en superduper vän.Kan lita på henne till hundra procent.Amanda är väl annars en supersöt filur,har haft rött hår (naaw),en av mina konstigaste vänner,cp-humor,och en bra kompis jag gillar att umgås med.PUSS
 
J e n n i f e r
Jahapp,haha.Jennifer har jag känt i ungefär 1 och ett halv årLärde väl känna henne via Amanda,blev mer och mera vänner förra året och nu är hon även en viktig vän i mitt liv.Hon ären superhärlig tjej med konstig humor.Har även gjort mycket med Jenniferlilla t.ex.festat,skrattat,gjort musikal (håller på),myst,chillat,kört vespa och hundra saker med.Hon är i alla fall en härlig tjej med sprall i benen dygnet runt och är även supersöt,och har amazingt hårPuss.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha nawsi nawsi <3333

Svar: <33
natasha korsbäck

2013-01-08 @ 19:30:21
URL: http://jenniferlundbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide