VÄNNER

Erica lilla då,hon är helt superduper himla söt,rolig,knäpp,helt superkonstig humor (likadan som jag,haha).Annars är hon en trevlig vän jag kan lita på och bjuder alltid på sig själv.Som ni kanske ser på bilderna,haha dujisööt.Träffade Erica i 7:an och vi går ju i samma klass.Har lärt känna henne bättre för varje år och nu är hon jätteviktig för mig.Även fast vi har bråkat och har våra motgångar älskar jag henne för det.Måste väl finnas motgångar också?Har hunnit göra mycket med Erica genom åren,t.ex.festat,chillat,skrattat och varit helt gaalen med.Du kommer alltid att betyda mycket för mig söta vän <3 Puss.
 
Lina då,min också superdupersötahärliigavän.Hon är en härlig vän,som alltid finns där,elå typ.Har extremt långt och fint hår,härlig konstig humor.Lärde känns Lina bättre i 8:an när vi började med musikalen.Blev bättre vänner efter det och nu betyder hon myckeeeeet för mig.Vi kan tala om allt och vi har hunnit med hur mycket som helst,t.ex. festat ihjäl oss,skrattat tills vi dött,talat hemlisar,chillat,myst,simmat med,kört med och hur mycket konstigt som helst.Litar även på Lina också,enormt mycket.Du kommer alltid att finnas här för mig och jag älskar dig myyycket.Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide