WHY DON'T YOU LOOK AT ME NOWADAYS?

Har dragit på mig en stor förkylning idag,har en röst så jag låter som en åsna.Inte roligt alls.Har haft 4 vanliga timmar idag och två musikaltimmar.En av timmarna sprang jag runt i hela skolan i klänning (skämdes) för att få plåster,plastpåse,smink och allt mitt i mellan och med min hals gick allt dåligt.Föreställningen gick väl helt bra det också.Missade gymnastiken så det var härligt.Har annars haft en jobbig dag,allt har bara gått sent.Kom hem 20 före 4 och drack te och nu har jag ätit mat,lite grann och nu funderar jag över kvällen.Var väl nog Malax men vart vet jag ej,det får jag se.Kommer snart upp inlägg från musikalen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide