FÖDELSEDAGSHELG

 
Heej alla fina,har haft en AMAZING helg,alltså helt amazing.På fredagen hade jag några av mina malaxbrudar och några petalaxare och amanda hit på lite tjejkväll.Eller ja vi åt mat och sen kom folket.Jag hade en tusans bra kväll,ja det blev fest tror ja.Vi bastade,simmade,lekt me skottkärro haha,åt mat,too nainä och ja hade en bra kväll/natt.Somnade där vid 5 då alla hade åkte hem.Vaknade av att mamma och pappa kom hem och sjöng för mig,hihi.Presentbilder får ni kanske.På dagen blev det att städa,städa,sola och städa.Åkte till pörtom på kvällen på förfest och sen blev det faggen.Hade en så bra kväll,hade så söta vänner som gav mig presenter,hihi.Allt från såpbubblor,pussar och kramar,öule,50 cent osv.Nåja kvällen var så jävla bra,tack fö alla grattisar!Dansade,snackade me rolandz,sto på parkeringen och träffa massor me känt folk.Kom hem där vi 3 och idag har vi haft släktkalas.Nu ska jag kolla på en film och sen soova.TACK FÖ EN JÄVLA BOSSI HELG! och ja bilder får ni imåron tror jaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide