BRA DAG

Tja,igår så arbetade jag som vanligt.När jag kom hem var solen helt amazing  jag fick kompani och vi satt ute i solen och solade och simmade.åt även mat och skrattade.Senare på kvällen åkte jag,Amanda,ronja,janice,Jennica och  några petalaxbor till kråsin.Simmade där och girllade korv och hade det riktigt trevligt.När vi skulle åka hem slirade jag lite och benen blev skrapat,tusan haha.när jag kom blev det duschen och film.
Idag var det arbetet som vanligt.Kom hem där lite före 2 och Chillade tills jag tog mitt pickpack och åkte till Amanda.Satt där en stund före jag åkte till vägviken med brudarna på bilden.Hade det faktiskt himla trevligt.Skrattade,simmade,åt mat och jag skrattade himla mer.Tack brudar!Kom hem där halv 8 och kollade finalen av Masterchef.Nu ska jag gå i duschen och sen bara invänta morgondagen.Kramar härifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide