SKOLAVSLUTNINGFEST OSV

ungefär sådär osv.Primaprima kväll som jag aldrig glömmer.Efter skolavslutningen som bestod av prisutdelning,dimisson,tårar (grät så jag dog nästan,var så himla sorglit,åååh),tal,sång osv så begav vi oss till Alexandra.Fira att vi hade klarat grundskolan tills våran chaufför kom dit.Tog traktorn och kärran med oss och hade en rikgit prima rutt? till Malax.For till Lina,bytte om och åkte vidare till Joose på fest.Kvällen var för mig dunderbra förutom att jag fick vin på min vita tröja men e gick bort.Prima.Sen ungefär 4 efter en superduperpromahärligkväll gick jag Lina,Solvin,Melvin och Bosse hemåt.Slockna typ direkt vi kom till Lina.Gosgos.Nöjd över betyget är jag i alla fall.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide