TAGGADE

SÅ HIMLA TAGGAD FÖR DENNA SOMMAR.
Dunderbra bloggning här,eller hur?Tänker inte säga förlåt för dålig bloggning för jag har inte haft tid eller ork.Punkt slut.Jepp,nåja har haft en superduperbrabästahärligadunersuperdunderbraahelg haha gälit.Men den har varit suuper,berättar mera i ett annat inlägg.Idag steg jag upp 2,gick ut och sola före jag åkte till Amanda,vi kollade pll och bara chillade före jag åkte hem igen och åt mat.Åkte tillbaka då klockan var 5 och vi kollade lite mera pll före vi åkte iväg till Sale.Jennica kom också dit så vi chillade och diskuterade gårdagen före vi gick tillbaka till Amanda,igen.. haha.Chillade,stekte ägg,brummade iväg till sale,kollade pll,skrattade och sånt.Skjutsade hem Jennica och Amanda före jag själv kom hem.Ska sätta på en film nu och ta de lungtt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide