1 ÅR SEN

Har sådär småpanik över måndag imorgon.Har massor med läxor tills imorgon som jag kanske har gjort.Sen tills tisdag har vi förhör som jag fattar 0 på och till onsdag ska jag ha en uppstats färdig och sen måste jag och börja läsa i min bok i modde.Åh sådär småskolepanik.Dör och är trött.Nåja min dag då,börja dagen med frukost och sen städa jag rummet och resten av huset.Halv 2 gick jag ut i solen och sola och gick sen ut på balkongen där det var varmare.Fick sen kompani så vi har gjort kakaodryck med grädde,kollat the Impossible (grät igenom hela filmen,helt värd att se) och sen satt vi även ute i solen och spela monopol.Har även fått världens bästa mat idag,yee.Har varit själv sen 7 så har övat på förhör,duschat,gjort smoothie och packat väskorna tills imorgon.Med det här inlägget säger jag tack och gonatt!
 
1 år sen idag,vila i frid Jim.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide