ÅRE DAG 2

Steg upp tidigt och åt frukost och fixa oss för att åka slalom.Hade även världens finaste väder.Allting gick så bra i början,men sen i kanske 4:de backen så hade jag otroligt hård fart så när jag skulle svänga så åkte jag rätt in ett staket.Slog runt en kullberbytta och skidorna for rätt ut.Så där låg jag och en man kom dit och fråga hur det gick och sen steg jag nog upp och åkte vidare.Fick ett stort blåmärke eller bula som står ut,haha.Fick så enormt panik så efter olyckan var det som att börja om med slalom.Herregud så jävla hemskt.Men efter det hade jag nog en helt bra och solig dag.
Sen åkte vi och åt hamburgare i solen och bara satt och värmde oss.
Sen fortsatte vi att skida tills vi åkte hemåt halv 5.Då vi kom till stugan somna vi och sen lagade mamma och pappa mat.
På kvällen åkte vi sen ut och körde runt hela stora Åre.Åre såg precis ut som södern med tusentals av lampor som bara lyste.Så mysigt och gosigt.Var och hälsade på några som mamma och pappa kände och åkte väl hem kring 9.Då chilla vi bara tills vi tog natten.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide